Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Αυτή είναι η δική μου βασίλισσα. Η μαμά μου!!! Γιορτή της μητέρας.





Αυτή είναι η δική μου βασίλισσα. Η μαμά μου!!!


Εν μέσω εγγραφών θα γίνεται πλέον ο εορτασμός της ''γιορτής της μητέρας''. Ανάμεσα σε έντυπα εγγραφών, πρωτόκολλα και άλλες διεκπεραιώσεις, λίγο φως χαράς. Γιορτάζουν οι μαμάδες μας!!! 
Ταραααμμ ταρααααμμμμ.
Θα σας παρουσιάσουμε μερικές 
από τις πιο όμορφες βασίλισσες μαμάδες.
Σας λέμε είναι όλες υπέροχες και ξέρετε γιατί:
 Γιατί η αγάπη τους για τα παιδιά τους, τις κάνει λαμπερές και μοναδικές.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν ένα καταπληκτικό φουστάνι, που όμοιο του δεν έχετε ξαναδεί. Μέσα σε αυτό κάθε απλή καθημερινή μαμά, γίνεται βασίλισσα. 
Γιατί έτσι έχουν όλα τα παιδιά στο μυαλό τους την μαμά τους. Μεγαλόπρεπη και πανέμορφη. Ακόμα κι αν εμείς την βλέπουμε ιδρωμένη να τρέχει να προλάβει όλες τις ανάγκες της οικογένειας....











Οι βασίλισσες μαμάδες μας, έχουν τον θρόνο τους μέσα στην καρδιά μας!Τι κι αν μας μαλώνουν, τι κι αν καμιά φορά γκρινιάζουν. Ξέρουμε πως όλα τα κάνουν για το καλό μας και μας αγαπούν δίχως όρους και όρια!



Οι καρδουλένιες αφίσες της μαμάς μας


Την αφίσα της βασίλισσας μαμάς και την ζωγραφοθήκη,
χαρίσαμε την Παρασκευή στις μανούλες μας
 με όλη μας την αγάπη.






Σαν σήμερα πριν 18 χρόνια, έγινα και εγώ για πρώτη φορά μητέρα. Έχει γενέθλια απόψε...!!   Αργότερα ήρθε και η δεύτερη μικρή μου.
Είμαι λοιπόν κι εγώ μια εστεμμένη...στην καρδιά τους
 και ευγνώμων για την αγάπη τους.



Να έχετε πάντα λόγους να χαμογελάτε στην ζωή σας.

Αυτή είναι η ευχή μου.....

Σας αγαπώ!



Μαμά Ελένη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου