Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ




ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ



Έφτασε η λαμπάδα του νονού και της νονάς μας και είναι υπέροχη!!!




Μια αγαπημένη μου συνήθεια όμως, είναι να δημιουργώ κι εγώ λαμπάδες για εμένα και άλλα αγαπημένα μου πρόσωπα. Αυτή την οικογενειακή παράδοση την διατηρώ πολλά χρόνια και πάντα με την ίδια χαρά. Σαν ένα τελετουργικό που με βάζει στην Μεγάλη εβδομάδα, αφήνοντας πίσω την καθημερινότητα. Είμαι διπλά περήφανη, που τις λαμπάδες μου εδώ και 18 χρόνια τις κρατάει για το Άγιο Φως και η βαφτιστήρα μου, μια όμορφη έφηβη κοπέλα!



Και επειδή τις τελευταίες εβδομάδες υπήρχε πολύ πίεση στο σχολείο και καθόλου προσωπικός χρόνος...ε..σήμερα ήταν καλή ευκαιρία για λίγη περιποίηση νυχιών. 




Νατη η λαμπάδα των νονών μας!!! Ονειροπαγίδα!!!
Ευχαριστούμε!!!


Καλή Μεγαλοβδομάδα, σας εύχομαι.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου