Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

FACEBOOK ΙΝ KINDERGARTEN? ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟ ΦΥΛΛΟ ΓΙΑ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!



ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ;;;





Όλα μου τα παιδιά στο FACEBOOK...έτσι απλά, 
χωρίς κίνδυνο, γίνεται;;;  Γίνεται!!.






 Ετοίμασα κάτι για να γνωριστούμε φέτος στο νηπιαγωγείο.
Κάθε παιδάκι θα παρουσίαζε τον εαυτό του και τις προτιμήσεις του και όλα θα τα καταγράφαμε σε μια σελίδα f/b.  
Μμμμ. Η αλήθεια είναι, ότι αρχικά όταν το σκέφτηκα, πίστεψα ότι είχα μια τέλεια ιδέα. Τσέκαρα αν έχει ξαναγίνει και ναι, φυσικά, φυσικά, μας πρόλαβαν άλλοι. Ε μα λέω κι εγώ....αχαχα. 

Εγώ παρ όλα αυτά υλοποίησα αυτό που είχα από την αρχή στο μυαλό μου και ετοιμάσαμε ένα ομαδικό ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ  τάξης.



H Σελίδα μου στο facebook.








ΕΚΤΥΠΩΣΙΜΟ ΦΥΛΛΟ
Σαββατιάτικο δωράκι από την Pitsina.





Ωραία που ναι  τα Σάββατα.......





PITSINA
Η Περήφανη Νηπιαγωγός

3 σχόλια: