Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ..ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ.....


ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ..ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ.....



Κακά τα ψέματα.
Το Πάσχα έχει άλλο χρώμα στο χωριό .
 Το ζεις , σε διαπερνάει !
Έχει την  κατάνυξη και την θλίψη , που ταιριάζει στις Άγιες μέρες των Παθών.
Η πόλη συνήθως μας ξελογιάζει , σαν την χώρα των Λωτοφάγων , μας ναρκώνει .... μας κάνει αναβλητικούς και αδιάφορους.....

Όποιος δεν έχει ζήσει Πάσχα στο χωριό.., όταν του συμβεί ,
θα με καταλάβει.....

Πάσχα στην πόλη για μας , πρώτη φορά φέτος....
Τα άλλα χρόνια όλο και κάπου πηγαίναμε... αλλά τώρα.. όπου να ναι έφτασε και το καλοκαίρι......μια και καλή τα έξοδα...



Ο ποιητής είπε :''την Άνοιξη αν δεν την βρεις..την φτιάχνεις....''
Τι γίνεται με το Πάσχα όμως..;;;

Σήμερα ήρθε το Πάσχα του χωριού στο σπίτι μας....
Χώρεσε σε ένα μεγάλο χάρτινο κουτί. 
Ταξίδεψε ολονυχτίς  και ήρθε από το Ρέθυμνο στην Αθήνα..!!!!!


Μύρισε τριαντάφυλλο 
και μαστιχωτά σπιτικά τσουρέκια.



Μύρισε κριθαροκούλουρα και σουσάμι !!



Μύρισε πιτάκια με μυζήθρα και κανέλα !!!!



Μοσχοβόλησε βουτυράτα λαμπροκούλουρα!!



Δεντρολίβανο απ τη γλάστρα ,πλάι στο πηγάδι !!!



Φρέσκα αβγουλάκια , βιολογικά απ τις κοτούλες...




Να και ο οβελίας... 
Από τον Ψηλορείτη..έγινε πια πρωτευουσιάνος  !!




Με αυτό το υπέροχο τριαντάφυλλο,
 που μου στειλε η πεθερούλα μου και ο πεθερός μου από την Κρήτη (μαζί με όλα τούτα τα καλούδια....)με ξύπνησε ο καλός μου το πρωί,
όταν ήρθε το καράβι.
 Το μύρισα και ομόρφυνε η μέρα μου. 


Αυτή την ώρα ταξιδεύει από την ιδιαίτερη πατρίδα μου , 
τον Πύργο Ηλείας , ένα άλλο κουτί , 
από τα αδέρφια και την μαμά μου... φορτωμένο με δώρα .
Οι κόρες μου ανυπομονούν και γι αυτό  , 
γιατί (εκτός από όσα σας 'έδειξα...) έχουν κι αυτές πάντα τα ''τυχερά τους''....χιχιχιχι

Τελικά η οικογένεια ,είναι οικογένεια...
και τίποτα δεν την χωρίζει.
Καμία απόσταση ,καμία δυσκολία......
Όλοι μαζί ,θα είμαστε και φέτος  στο Αναστάσιμο τραπέζι...!!!
Όλοι μαζί θα φάμε και θα γελάσουμε.....!!!!
Όλοι μαζί την ίδια ώρα ,
αλλά από άλλο σημείο (και τι μ΄αυτό ) ,
θα ευχαριστούμε τον Θεό για τα καλά του.


Εύχομαι ,
  όλοι να περάσετε αυτές τις Άγιες μέρες ,
με υγεία και αγάπη .





PITSINA
Η περήφανη νηπιαγωγός







2 σχόλια:

  1. Πολλή όμορφη ανάρτηση!!!Τόοοοοοοοσο ελληνική!!!!Οι ελληνικές οικογενειακές στιγμές είναι ανεκτίμητες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ συγκινητική η ανάρτησή σου αυτό που δεν θα καταφέρει κανένας ξένος λαός να μας σπάσει είναι Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !!! έτσι μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή