Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ .ΑΦΙΣΑ. ''Το σκυλάκι της αφής γαβ γαβ''.



ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ .


''Το σκυλάκι της αφής γαβ γαβ''.




Γεια σας. Είμαι ο Άρης, 
το σκυλάκι του νηπιαγωγείου Χαρακοπιού.



Έχω δημιουργηθεί από ένα απλό κουτί δημητριακών, 
τυλιγμένο με ένα φύλλο εφημερίδας.
Όλα μου τα χαρακτηριστικά είναι φτιαγμένα με υλικά, που βρέθηκαν στον χώρο του σχολείου. Λίγο χαρτονάκι στα αφτιά μου(σκληρό), λίγο βελουτέ στην μύτη μου(ζεστό), δύο πον πον για μάτια(απαλό), δύο παλιά σφουγγαράκια για τη μουσούδα μου(ελαστικό) και για την γλωσσάρα μου, γυαλόχαρτο(τραχύ).
Τα κουδουνάκια στο περιλαίμιο μου κάνουν γκλιν γκλον. 


 Διδάσκω στα νήπια
τις υφές...της αφής
 και άλλες ιδιότητες των υλικών....


 Καλά καταλάβατε είμαι ένα πολυεργαλείο αφής.
...και ήχου!!!




Τα παιδάκια με ταίσανε όλα όσα χρειάζομαι,
 για να ζω χαρούμενος στο νηπιαγωγείο.
Φαγητό, νερό, σπιτάκι, βόλτα, φροντίδα, φάρμακα, αγάπη....
και όχι μόνο για την ημέρα των ζώων, παρακαλώ!!!


Σας ευχαριστώ όλους. Γαβ γουβ







PITSINA
Η Περήφανη νηπιαγωγός

2 σχόλια: