Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Η γιορτή της μητέρας.



Η γιορτή της μητέρας.




Δεν χρειάζεται πολλά η μητέρα.
Είναι πλάσμα φτιαγμένο για να δίνει...δεν περιμένει κάτι.




 Σου έφτιαξα με τα χεράκια μου μια κάρτα.
Την μουτζούρωσα λιγάκι, γιατί κατά λάθος με κούνησε ένα παιδάκι, την ώρα που προσπαθούσα να την κάνω μοναδική ...για σένα!!!

Και έγινε μοναδική...έγινε μαγική!!!

Μέσα σου έγραψα πόσο σε αγαπώ....Ως τον ουρανό, ως το διάστημα, τόοοοσο πολύ!


Έπειτα έφτιαξα μια κόκκινη παλάμη, για να θυμάσαι πόσο σφιχτά σε αγκαλιάζω, όταν μου λες ότι θα πάμε βόλτα, όταν μου δίνεις φιλάκια, όταν μου φτιάχνεις μακαρόνια με κιμά ή όταν με γιατρεύεις και κοιμάσαι μαζί μου να μην πονάω.!


Α...τύλιξα και μια ζωγραφιά. 
Έχει εμένα και εσένα που χαμογελάμε. 
Αυτά θα σου χαρίσω σήμερα που γιορτάζεις.




 Χρόνια πολλά μαμά. Σε αγαπώ πολύ!










PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου