Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

ΜΕ ΛΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ; ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!





ΜΕ ΛΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ..!!

Το πιο άχαρο μέρος του κόσμου, είναι το νηπιαγωγείο, 
όταν είναι άδειο απο παιδιά.
Όλα μου τα χρόνια έχω εικοσιπεντάρια τμήματα 
και έχω συνηθίσει την κινητικότητα και την φασαρία των μικρών παιδιών, που παίζουν και μαθαίνουν στο νηπιαγωγείο.
Αυτές τις ημέρες μας έχουν χτυπήσει όμως οι ιώσεις και έχουμε βγει όλοι έξω απο τα νερά μας.
Σήμερα θα σας δείξω τι άλλο κάναμε,
 εκτός απο ρουτίνες και γωνιές.

ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ  στην κυριολεξία...

Ο Άλεξ μαζί με το Γιώργο, 
έφτιαξαν μια αυτοσχέδια κορνίζα απο τουβλάκια
 και με αυτή την αφορμή παίξαμε τον ''αστείο φωτογράφο''.  
Κάναμε γκριμάτσες και φατσάκια και γελάσαμε πολύ.

Μετά ζεστάναμε υπομονετικά την πλαστελίνη μας στα χεράκια 
και φτιάξαμε τα ζωάκια, που είπαμε οτι χουχουλιάζουν στην διάρκεια του Χειμώνα, πέφτοντας σε χειμερία νάρκη,
 φιδάκια, σκαντζοχοιράκια κλπ.
Αφού τα παίξαμε και τους μιλήσαμε, 
τα σκεπάσαμε απαλά με φυλλαροκουβερτούλες, 
μην μας πουντιάσουν με τόσο κρύο.
ΧΡΡΡΡΡΡ  ΖΖΖΖΖΖ ΧΡΡΡΡΡ ΖΖΖΖΖΖΖ

Γράψαμε και ''όνειρα γλυκά'', που ευχόμαστε 
σε όποιον πάει για ύπνο . 

Και να μαστε εδώ, μπροστά στο μικρό μας διόραμα!
Όταν επιστρέψουν και τα υπόλοιπα παιδιά 
τα ζωάκια μας θα πληθύνουν!!!!!
Και φυσικά θα είμαστε πολύ ήσυχοι στην τάξη, 
για να μην χαλάσουμε τον ύπνο στα ζωάκια μας.....!


Τρώμε μουστοκούλουρα τραγανά και σας χαιρετούμε με χαρά!!!




Κάπως έτσι πέρασε 
μια απο τις δυσκολότερες ημέρες μας στην τάξη.
Μας λείπουν οι φίλοι μας!!

Στέλνουμε πολλές ευχές στους συμμαθητές μας,
 να επιστρέψουν γρήγορα κοντά μας.

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ
Εμένα σήμερα το απόγευμα μου ήρθε μια ιδέα. 
Να γράψω ένα εύκολο τραγουδάκι για μικρά παιδιά νηπιαγωγείου, που να αφορά τις εποχικές ιώσεις.




με μπόλικη επιείκεια παρακαλώ......











4 σχόλια:

  1. Είσαι απίστευτη κούκλα μου!!! Εσύ και μόνη σου να μείνεις στη τάξη πάλι θα υπερδημιουργείς!!!!!💖💖💖😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι απίστευτη κούκλα μου!!! Εσύ και μόνη σου να μείνεις στη τάξη πάλι θα υπερδημιουργείς!!!!!💖💖💖😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αγαπάς και καρφώνεσαι αχαχα. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Πάντα γλυκιά συνάδελφος!

      Διαγραφή