Κυριακή 7 Απριλίου 2013

spagetti θαλασσινών και σαλάτα Μεσογείου





spagetti θαλασσινών και σαλάτα Μεσογείου .



Τις περισσότερες Κυριακές λείπω από το σπίτι, γιατί επισκέπτομαι την νονάκα μου ,που πλέον είναι πολύ μεγάλη σε ηλικία και δεν βγαίνει συχνά από το σπίτι και επιστρέφω αργά..
Σήμερα όμως, γύρισα νωρίς και έτσι είχα την δυνατότητα να ετοιμάσω για την οικογένειά μου , ένα όμορφο, οικογενειακό ,κυριακάτικο τραπέζι με αγαπημένο νηστίσιμο menu .




spagetti θαλασσινών

Μια πανεύκολη και πολύ γευστική σάλτσα με άρωμα ούζου ,γαριδούλες και μύδια .
Έριξα μέσα στη σάλτσα μου τα μακαρόνια 
και έβρασαν μέσα στα αρώματα.... 



Οι μικρές μου  ξετρελάθηκαν πάλι. 
Εμ ! ..Μύριζε μαμά το τραπέζι ....

 Ξέθαψα και μια παλιά μποτίλια Ρώσικη vodka ................
(Ρώσοι και Μυτιλιναίοι πάντως ...,
καθόλου δεν τσακώθηκαν... μέσα στην σάλτσα......!!!)


Ιδού , η συλλεκτική μποτίλια..


****


Ο Δημήτρης μου είναι expert  στις σαλάτες!!!.
Έφτιαξε αυτή την υπέροχη σαλάτα ,
που εκτός από τα 2 ειδών μαρούλια..,
έχει επίσης καρύδια και σταφίδες ξανθές
(του κυρ Δήμου,του πεθερούλη μου )
και Δαμαβολίτικο κρίθινο παξιμάδι ,από τον Μυλοπόταμο Ρεθύμνου ,ποτισμένο με Ιταλιάνικο balsamico μελιού .Μμμμμιαμ.


Αυτή την πολυτέλεια(πλέον) , επιτρέψαμε σήμερα στον εαυτό μας 
και στα παιδιά μας.
Μια πολυτέλεια απαραίτητη μια στο τόσο.....
Ένα καλό μεσημεριανό με κουβέντες ανεμελιάς 
και όλη την οικογένεια γύρω από το τραπέζι. 
Προετοιμασία για μια όμορφη εβδομάδα, που περιμένουμε να ξεκινήσει από αύριο πάλι......
Θεέ μου σε ευχαριστώ για την ευλογία σου!!!!
     




Χρόνια πολλά σε όλους ,για σήμερα 
και ιδιαίτερες ευχές ,στην αγαπημένη μου φίλη -συνάδελφο ,
Άννη Λιβαθινού ,που έχει την γιορτούλα της.






PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ 





2 σχόλια: